Wishful Wednesday [15]


Hi! time for Wishful Wednesday! Without further ado, buku yang masuk WW minggu ini adalah ...

Starting over sucks.
When we moved to West Virginia right before my senior year, I'd pretty much resigned myself to thick accents, dodgy internet access, and a whole lot of boring.... until I spotted my hot neighbor, with his looming height and eerie green eyes. Things were looking up.
And then he opened his mouth.
Daemon is infuriating. Arrogant. Stab-worthy. We do not get along. At all. But when a stranger attacks me and Daemon literally freezes time with a wave of his hand, well, something...unexpected happens.
The hot alien living next door marks me.
You heard me. Alien. Turns out Daemon and his sister have a galaxy of enemies wanting to steal their abilities, and Daemon's touch has me lit up like the Vegas Strip. The only way I'm getting out of this alive is by sticking close to Daemon until my alien mojo fades.
If I don't kill him first, that is.
Obsidian by Jennifer L. Armentrout. Obsidian adalah buku pertama dalam seri Lux. Saya sudah sering lihat buku ini sliweran di antara book blog atau booktuber. Rata-rata mereka ngasih feedback positif terhadap buku ini. Rating Goodreads untuk buku ini juga bagus. Permasalahannya adalah, buku ini out of stock! saya sudah browsing di periplus, opentrolley, dan bookdepository hasilnya out of stock. Harga buku ini di amazon, betterworldbooks, dan abebooks sudah sampai 20-30an dolar. What?! Kalau ada yang nemu buku ini dalam harga yang wajar, please, please, tell me *wajah melas*

So that's me! What about you? Ikutan Wishful Wednesday yuk!
  • Silakan follow blog Books To Share – atau tambahkan di blogroll/link blogmu =)
  • Buat posting mengenai buku-buku (boleh lebih dari 1) atau segala hal yang berhubungan dengan kebutuhan bookish kalian, yang jadi inceran kalian minggu ini, mulai dari yang bakal segera dibeli, sampai yang paling mustahil dan hanya sebatas mimpi. Oya, sertakan juga alasan kenapa buku/benda itu masuk dalam wishlist kalian ya!
  • Tinggalkan link postingan Wishful Wednesday kalian di Mr. Linky (klik saja tombol Mr. Linky di bagian bawah post). Kalau mau, silakan tambahkan button Wishful Wednesday di posting kalian.
  • Mari saling berkunjung ke sesama blogger yang sudah ikut share wishlistnya di hari Rabu =)


No comments :

Post a Comment